Tuesday, February 23, 2010

10 years, my dear | 十年了,亲爱的

Time flies~
Today is our 10th anniversary - We have been together for 10 years...
Today is also our 2nd year of marriage...

I didn't realise about the amount of time we have been together until we talked about it one day. 10 years is not long if the person is someone you want to be with for life, I would say it is too short. But it means something, it is a milestone for a relationship!

Thank you, my dear!



时间过得很快,转眼已经十年。
2000年的今天,我们说好要在一起,一走就是十年。。。
2008年的今天,我们说好“我愿意”,携手走过了两年。。。

我并没有一天一天的计算我们在一起的时间有多长,偶然间和你聊起才发现原来我们在一起的日子不短。但我还是觉得十年太短了,因为我还想要有更多的时间和你相处,我希望这是一辈子的事。

谢谢你给我的这十年,我们的未来还有很多个十年。。。

1 comment:

Jo. said...

Happy 10th anniversary!